Abonnementer og priser
Med et abonnement kan du sikre filer i skyen og tilgå dem via apps og webadgang. Du får adgang til alle funktioner i tjenesten og dansk kundeservice, der altid er klar til at hjælpe. Alle abonnementer løber i 12 måneder af gangen.
Enkeltpersoner
770 kr./år
Svarer til kun 64 kr./md
Abonnementet er for dig, der vil bruge tjenesten privat og til dig selv. Nyd ubegrænset plads i skyen og brug tjenesten fra alle dine enheder.
Familier
1090 kr./år
Svarer til kun 91 kr./md
Abonnementet er for dig, der vil samle familiens filer i skyen. Opret op til 5 brugere og del om 5000 GB plads i skyen til at sikre og dele filer.
Erhverv
fra 800 kr./år
Svarer til kun 67 kr./md
Abonnementer for virksomheder med få eller mange brugere der ønsker at sikre filer eller samarbejde i fællesmapper mm.
Det med småt
Ved abonnementet til enkeltpersoner bliver upload-hastigheden nedjusteret ved brug af over 5 TB plads. Ved abonnementet til familier skal medlemmer bo på samme adresse. Microsoft Office Online for erhverv kræver en særskilt Office 365 licens. Priser for erhverv er vist uden moms.
Sammenlign med andre cloudtjenester
Alle cloudtjenester er forskellige. Du kan med fordel bruge vores cloudtjeneste som et alternativ til de populære (især amerikanske) cloudtjenester, hvor man gemmer filer fra computere og mobilenheder i skyen. For at opsummere kort, får du helt unikt hos os:
- dansk support via chat, e-mail og mulighed for telefonsupport og fjernstyring.
- opbevaring af dine filer på servere i norden og fuld beskyttelse under GDPR
- mulighed for at handle direkte med en dansk virksomhed
- mulighed for rabat på dit abonnement ved at invitere andre – helt ned til 1 kr./år
- få gratis adgang til Microsoft Office Online
Sådan kan du bruge skyen med dit abonnement
Automatisk sikkerhedskopiering
Sikkerhedskopier mapper på computere automatisk. Nye filer og ændringer bliver sikret løbende, så de kan gendannes hvis uheldet sker.
Synkronisering
Arkiv
Flyt mapper, filer og færdige projekter til Arkiv og frigør lokal plads på enheder.
Deling
Del filer og mapper offentligt med kunder og samarbejdspartnere.
Del også internt mellem brugere, ved at oprette fællesmapper.