Giv dig selv og dine medarbejdere færre hovedpiner - og mere tid.

Onlime Erhverv

 
1000 GB plads • Automatisk backup og synk • Separate brugerkonti • Ubegrænsede antal enheder

Færre hovedpiner

Kringlede IT systemer, glemte USB stik og mistede filer er fortid.

Onlime Erhverv sikkerhedskopierer og synkroniserer nemt og automatisk indhold på virksomhedens computere og mobilenheder til skyen.

Herfra kan medarbejdere nemt dele filer og mapper med hinanden og med kunder og partnere.

Databehandleraftale
& stærk sikkerhed

I modsætning til mange andre sky-tjenester, er alle virksomhedens data hos os beskyttet af en af verdens strengeste lovgivninger om privatlivets fred, og desuden sikret under EU persondataforordningen.

Data er sikret mod overvågning og udlevering til tredjeparter, og sendes og opbevares krypteret.

Dansk vejledning & support

Vi hjælper din virksomhed i skyen.

Det kan være svært at få overblik over virksomhedens reelle behov, ligeså hvordan det praktisk kan lade sig gøre at sikre indhold og benytte online tjenester. 

Vi lytter, rådgiver og supporterer på dansk om overvejelser og problemstillinger ved det at komme i skyen og ved brug af tjenesten.


Priser og løsninger

Vi tilbyder en konto for mindre virksomheder eller enkeltmandsvirksomheder, og en for virksomheder med flere ansatte. Begge leveres med 1 TB plads, og forskellen er  antallet er brugere.

Udvid med ekstra plads i blokke á 1 TB til 699,-/år.


Mindre virksomheder


1000GB online lagerplads

Ubegrænset antal enheder

Op til 2 brugere

799,- / år.

For mindre virksomheder med en eller to brugere.
Med 1TB online lagerplads, er der plads nok til alle virksomhedens data som dokumenter, regnskaber, markedsføringsmaterialer og multimediefiler.

Jottacloud kan installeres på alle virksomhedens computere og integreres nemt i eksisterende IT systemer og med VPN.

Prøv gratis med 5GB plads og 2 brugere

KONTAKT OS

Mellem og større virksomheder


1000GB online lagerplads

Ubegrænset antal enheder

Ubegrænset antal brugere

1199,- / år.

Mellem og større virksomheder har ofte behov for at oprette brugere til flere medarbejdere. Modsat andre gør vi det nemt, da prisen ikke stiger og falder i takt med, hvor mange brugerkonti der oprettes.

Jottacloud installeres på alle på virksomhedens computere og integreres nemt i eksisterende IT systemer og med VPN.

Prøv gratis med 5GB plads og 2 brugere

KONTAKT OS

Ektra plads

Tilføj 1000GB for 699,- /år

Intet loft, tilføj plads efter behov.

 

Lad os styrke din virksomhed

 
Vi hjælper dig med rådgivning, når du skal vælge den rigtige løsning til din virksomhed. Med Jottacloud i vores arsenal er vi i stand til at tilbyde en løsning, som er skræddersyet til din virksomheds behov uanset størrelse og forbedrer din digitale infrastruktur for din virksomhed og dine medarbejdere.

Hos os kan du administrere et ubegrænset antal brugere. Det betyder, at alle medarbejdere i virksomheden kan have automatisk backup af deres maskine og, at du altid kan oprette en ny bruger, hvis det er nødvendigt.

Hav et bredt overblik over dine brugeres forbrug og administrer den enkelte brugers disponible plads.

I betaler kun for den samlede mængde data, som der er brug for.

 
[layerslider id=”3″]
 

Automatisk

Backup + synkronisering

Når backup først er opsat på en medarbejders computer, så foregår backuppen af filer og mapper automatisk, så I kan arbejde videre i baggrunden. Det betyder, at data og projektfiler kan genskabes i tilfælde af uheld.

Synkronisering minimerer besværlighederne ved at sende filer til hinanden og derved arbejde sammen. Ved hjælp af skarp teknologi kan filer spejles på tværs af computere - er der fortaget én ændring i en fil, er ændringen live på samtlige andre enheder.

Team-mapper og deling

Arbejd sammen og del store data nemt og enkelt

Jeres medarbejdere kan arbejde sammen i smarte team-mapper på tværs af computere. Det gør USB-stik og e-mails med vedhæftede filer overflødige og øger effektiviteten, når der skal arbejdes sammen på tværs af projekter.

Del nemt filer og mapper til klienter og kunder. Gør det nemt for samarbejdspartnere at få adgang til dine delte filer og mapper.


Adgang fra mobiler og tablets

Tilgå filer og mapper fra backup og synkroniseringen fra appen på iOS og Android.  Fra hver mobilenhed kan billeder og videoer også sikkerhedskopieres automatisk. Det giver en enorm frihed og fleksibilitet i jeres digitale infrastruktur.

2, 20, 200 ansatte?

I admin-panelet er det nemt at oprette eller fjerne brugere under jeres erhvervskonto.

Opret ubegrænsede brugerkonti uden merpris. 
Alle brugere kan tage automatisk backup af deres computer og drage fordel af alle Jottaclouds fordele.

Hver bruger har sin egen personlige backup, men kan arbejde sammen på filer med andre brugere vha. team-mapper.




Overlegen privatlivspolitik

Jeres filer og oplysninger er kun jeres - ingen andres. Dette har været gældende lang tid før persondataforordningen kom på tale. Vi garanter jeres datasikkerhed i kraft af vores databehanderlaftale, som vi tilbyder virksomheder og organisationer - læs mere om databehandleraftale her.

Bruger man amerikanske tjenester som Dropbox, Microsoft OneDrive, Google Drev kan de tvinges til at udlevere følsomme data til myndighederne, samt være underlagt overvågning. Vi sørger for, at data beskyttes af en af verdens strengeste lovgivninger om privatlivets fred, da alt data opbevares på Jottacloud's servere i Norge.

Læs mere om vores sikkerhed

Nysgerrig?

Kontakt os her

Eller ring på 89 88 32 75 man-tors fra 9-17.

 Ja tak, jeg ønsker en gratis konto

Ofte stillede spørgsmål