ONLIME Erhverv

Giv dig selv og dine medarbejdere færre hovedpiner – og mere tid.


 



 

Færre hovedpiner
– hvordan?

Kringlede IT systemer, glemte USB stik og mistede filer er fortid.

Onlime Erhverv sikkerhedskopierer nemt og automatisk indhold på virksomhedens computere og mobilenheder til skyen.

Herfra kan medarbejdere nemt dele filer og mapper med hinanden og med kunder og partnere.

Overlegen privatlivspolitik

I modsætning til mange andre sky-tjenester, er alle virksomhedens data hos os beskyttet af en af verdens strengeste lovgivninger om privatlivets fred. Det er fordi, de opbevares hos Jottacloud i Norge.

Data er dermed sikret mod overvågning og udlevering til tredjeparter, og sendes og opbevares krypteret.

Dansk vejledning & support

Vi hjælper virksomheder sikkert i skyen.

Det kan være svært at få overblik over virksomhedens reelle behov og hvordan det praktisk kan lade sig gøre at sikre indhold og benytte online tjenester.

Derfor lytter, rådgiver og supporterer vi på dansk om overvejelser og problemstillinger ved det at komme i skyen og ved brug af tjenesten.

Et udpluk af vores kunder

COMFORT HOUSING

Vi bruger Onlime fordi det er vigtigt for os at have en løbende back up af vores filer som ligger udenfor huset. Så er vi sikret i tilfælde af brand, indbrud o.s.v.

Et udpluk af vores kunder

Stagbird

I Stagbird laver vi videoproduktioner og whitebord animation for kunder såsom Lego, TV2 og Dong. Derfor er det utroligt vigtigt med et godt og sikkert backup-system. Da vi arbejder med store filer, har det været meget svært at finde et system, som var sikkert, hurtigt og lettilgængeligt, men med Onlime har vi virkelig fået en leverandør, der kan gemme vores filer både sikkert og tilgængeligt. Og har vi haft spørgsmål, har supporten været hurtig og effektiv. En rigtig god løsning for os i Stagbird.

Et udpluk af vores kunder

Northern Workshops

Når vi arbejder med fotomateriale er backup 100% essentiel. Den skal være automatisk og nemt, så vi skal bekymre os mindst muligt for at miste værdifuldt indhold. Derfor har vi valgt Onlime.

Et udpluk af vores kunder

Adelholm Grafik

Som grafisk freelancer er det er meget vigtigt med daglig backup af mine kundemapper, det fungere perfekt med Onlime. Jeg kan se at der bliver lavet backup og jeg føler mig meget tryg.

Et udpluk af vores kunder

DPH Trading

Hos onlime.dk får vi en sikker og effektiv backup-løsning for vores data. Samtidig har vi den tryghed, at kundeservicen foregår på dansk, så supporten er nem.

Et udpluk af vores kunder

PIRANYA

Vi var på udkig efter noget stabilt og sikkert backup. Onlime var det bedste valg vi kunne finde på markedet. Kvaliteten er i top og ligger til en fornuftig pris.


Priser og løsninger

Vi tilbyder en løsning for mindre virksomheder eller enkeltmandsvirksomheder, og en for virksomheder med flere ansatte.

Har du brug for mere plads? Udvid i blokke á 1TB til 699,-/år.


Mindre virksomheder

• 1TB online lagerplads
• Op til 2 brugere
• Ubegrænset antal enheder

799,- / år.

For mindre virksomheder med en eller to brugere.
Med 1TB online lagerplads, er der plads nok til alle virksomhedens data som dokumenter, regnskaber, markedsføringsmaterialer og multimediefiler.

Jottacloud kan installeres på alle virksomhedens computere og integreres nemt i eksisterende IT systemer og med VPN.

Bliv kontaktet
Få en gratis konto med 5GB og to brugere.

Mellem og større virksomheder

• 1TB online lagerplads
• Ubegrænset antal brugere
• Ubegrænset antal enheder

1199,- / år.

Mellem og større virksomheder har ofte behov for at oprette brugere til flere medarbejdere. Modsat andre gør vi det nemt, da prisen ikke stiger og falder i takt med, hvor mange brugerkonti der oprettes.

Jottacloud installeres på alle på virksomhedens computere og integreres nemt i eksisterende IT systemer og med VPN.

Bliv kontaktet
Få en gratis konto med 5GB og to brugere.

Ekstra plads á 1TB

• Intet loft – opgrader til den størrelse, du ønsker.

699,- / år.

 

Lad os styrke din virksomhed

 
Vi hjælper dig med rådgivning, når du skal vælge den rigtige løsning til din virksomhed. Med Jottacloud i vores arsenal er vi i stand til at tilbyde en løsning, som er skræddersyet til din virksomheds behov uanset størrelse og forbedrer din digitale infrastruktur for din virksomhed og dine medarbejdere.

Hos os kan du administrere et ubegrænset antal brugere. Det betyder, at alle medarbejdere i virksomheden kan have automatisk backup af deres maskine og, at du altid kan oprette en ny bruger, hvis det er nødvendigt.

Hav et bredt overblik over dine brugeres forbrug og administrer den enkelte brugers disponible plads.

I betaler kun for den samlede mængde data, som der er brug for.

 
 

Automatisk backup og synkronisering

Når backup først er opsat på en medarbejders computer, så foregår backuppen af filer og mapper automatisk, så I kan arbejde videre i baggrunden. Det betyder, at data og projektfiler kan genskabes i tilfælde af uheld.

Synkronisering minimerer besværlighederne ved at sende filer til hinanden og derved arbejde sammen. Ved hjælp af skarp teknologi kan filer spejles på tværs af computere – er der fortaget én ændring i en fil, er ændringen live på samtlige andre enheder.

Team-mapper og deling

Jeres medarbejdere kan arbejde sammen i smarte team-mapper på tværs af computere. Det gør USB-stik og e-mails med vedhæftede filer overflødige og øger effektiviteten, når der skal arbejdes sammen på tværs af projekter.

Del nemt filer og mapper til klienter og kunder. Gør det nemt for samarbejdspartnere at få adgang til dine delte filer og mapper.


Adgang fra mobiler og tablets

Tilgå filer og mapper fra backup og synkroniseringen fra appen på iOS og Android.  Fra hver mobilenhed kan billeder og videoer også sikkerhedskopieres automatisk. Det giver en enorm frihed og fleksibilitet i jeres digitale infrastruktur.

2 eller 2000 ansatte?

I admin-panelet er det nemt at oprette eller fjerne brugere under jeres erhvervskonto.

Opret ubegrænsede brugerkonti uden merpris. 
Alle brugere kan tage automatisk backup af deres computer og drage fordel af alle Jottaclouds fordele.

Hver bruger har sin egen personlige backup, men kan arbejde sammen på filer med andre brugere vha. team-mapper.




Overlegen privatlivspolitik

 
Jeres filer og oplysninger er kun jeres – ingen andres. Derfor værner vi om sikkerhed på internettet. Vi har ikke adgang til hverken de filer I lægger online eller eks. jeres betalingsoplysninger. Når en computer eller smartphone snakker med os, er alt trafik krypteret med AES 256-bit og SSL, så ingen lytter med.

Bruger man amerikanske tjenester som Microsoft OneDrive, Google Drev og Dropbox, kan de tvinges til at udlevere følsomme data til myndighederne. Vi sørger for, at data beskyttes af en af verdens strengeste lovgivninger om privatlivets fred, da alt data opbevares på Jottacloud’s servere i Norge.

Læs mere om vores sikkerhed

Nysgerrig?
Vi kontakter dig 


E-mail (skal udfyldes)

Telefon (Valgfri)

Tilføj/fjern en bruger

Har du en erhvervskonto, så kan du selv administrere brugere, som er tilknyttet din konto. Videoen herunder demonstrerer, hvordan du tilføjer en ny bruger til din erhvervskonto.


Hvor mange brugere kan jeg have?

Med en erhvervskonto hos os, kan du have et ubegrænset antal brugere. Dermed kan du tilføje og fjerne brugere efter behov, uden ekstra betaling.

Hvor meget plads har jeg til min virksomhed?

Med en erhvervskonto medfølger som minimum 1TB plads, som du og dine brugere kan disponere over. Du kan opgradere med blokke af 1TB. Kontakt os her for at høre mere.

Kan I hjælpe med opsætning og undervisning?

Ja, vi kan hjælpe dig med opsætning i din virksomhed samt rådgivning og undervisning i brug af softwaren. Kontakt os for at høre nærmere.

Kan medarbejdere se hinandens filer?

Medarbejdere kan kun se de filer og mapper, som er delt mellem dem. Hver enkelt medarbejder kan lægge filer online, som ingen andre har adgang til.